dinsdag 4 maart 2008

Rui

Hallo mijn naam is Rui Hendra Partoredjo.
Ik zit in de zesde klas, bij jullie is dat groep 8.
Ik hou van fietsen.
Maar ik wil later ook een piloot worden.
Ik hou heel veel van vliegtuigen.
Want ik hou van reizen: zoals naar Nederland gaan dat is bij jullie, en naar Amerika.
In Nederland heb ik ook een paar familie leden die daar wonen.
Mijn hobby was eerst zwemmen, maar nu wil ik gaan tennissen.
Ik ga jullie nu vertellen over mijn eerste reis naar Nederland.
Toen wij op onze luchthaven waren, was ik heel blij.
Maar toen wij in het vliegtuig stapten (K.L.M) was ik niet meer te houden.
Maar toen het vliegtuig opsteeg had ik tegen me moeder gezegd dat we zouden vallen.
En mijn tante schreeuwde.
En mijn moeder zei tegen mij dat wij om hoog gaan, dus werd ik niet meer bang, maar me tante bleef schreeuwen.
En dat was het zo een beetje over mijn eerste reis naar Nederland.
Toen was ik nog 4jaar, had mijn 5e verjaardags feest daar gevierd.
Dat was het voor deze keer
en tot de volgende keer. Doeiiiiiii

Geen opmerkingen: