dinsdag 4 maart 2008

Renisha

Hoi allemaal,ik ben Renisha Doekhi, ben 12 jaar en zit in de 6e klas.Mijn hobby zijn: zwemmen, lol schoppen, skieleren, scelteren, tennissen en wandelen.Ik ben ook heel erg dol op dieren en vind het altijd heel erg , wanneer er mensen zijn die niet goed zorgen voor hun dieren, hun dieren mishandelen.
Ik hou vooral heel erg veel van honden, heb zelf een teefje.Is een lief beest en kan geen vreemdelingen uitstaan.Laatst nog kreeg ze 7 puppies, maar van mijn moeder moest ik ze allemaal wegdoen. Daarnaast heb ik ook een papegaai; ze heet Lora, en eet graag rode pepers.
In het verleden had ik raven,maar die waren weggevlogen omdat iemand hun kooi niet goed had afgesloten.Ik ben ook naar verschillende vakantieoorden geweest waaronder:Cola Kreek, White Beach, Bosbivak, Zanderij 1, teveel om op te noemen.
Later wil ik notaris worden, het liefst een eigen bedrijf. Als je iets wil bereiken in de maatschappij moet je hard je best doen op school. Ik hou heel erg veel van gymies, omdat het erg sportief en makkelijk is en cool.Ik hou ook van denkspelen zoals; weekened miljoen, dammen en vooral monopoly.Suriname is een heel mooi en warm land. I love it .
Nou, dat was het dan en tot de volgende keer. Doei, doei.

Geen opmerkingen: