dinsdag 18 maart 2008

Kinder boeken festival(KBF)

Hallo mijn naam is Rui.
Ik zit in de zesde klas.
Vandaag zal ik vertellen over het K.B.F(Kinderboekenfestival)
Wij gaan soms met de school naar het Kinderboekenfestival.
Wij gaan niet daar om te gaan wandelen.
Wij gaan daar meer om wat te leren.
Maar ik zou niet weten of we dit jaar gaan.
Wij gaan altijd met de bus naar daar.
Het kost soms SRD1.50 om met de bus naar daar te gaan.
En als we daar zijn aangekomen dan krijgt de juffrouw of meester een lijst.
Op dat lijst staat geschreven naar welke tent nummer we moeten gaan.
Elke tent heeft een nummer.
B.v:tent #1 enz.
Maar soms als het regent dan hebben we pech, want dan is het overal viest(dus met modder).
Dan worden mijn patta’s heel erg vuil.
Soms kijken wij daar een film en na de film moeten wij een paar vragen beantwoorden.
Maar als je de film niet goed heb gekeken dan zal je de vragen niet kunnen beantwoorden.
Soms spelen wij een spel, dan worden wij in groepen verdeelt.
Maar je krijgt geen prijs als je heb gewonnen, maar je bent toch wel blij dat je die andere groep heb gewonnen.
En elk jaar heeft het Kinderboekenfestival een thema.
En het thema van dit jaar is MET EEN WOORD GELUID OF GEBAAR GEVEN WIJ BOODSCHAPPEN AAN ELKAAR.
En ik denk dat dit onze laatste opdracht is.
Doeiiiiii !!

Geen opmerkingen: