vrijdag 18 januari 2008

De eerste groetjes van de Petrus Dondersschool







Het kennismakingsartikel van enkele leerlingen van de Petrus Dondersschool

De Petrus Dondersschool is een Basisschool in Suriname en staat in de Hofstede Crull’laan #25, te Combe in Paramaribo.

Ik heet Nadhira Doekhie en zit op de Petrus Dondersschool. Ik ben geboren op 19 december 1996 en ben 11 jaar jong. Mijn hobby’s zijn zingen, dansen, fietsen, leren en zwemmen. Ik vind het heel fijn om mee te doen aan het Twinningproject, omdat ik ook graag wil weten hoe kinderen in het buitenland leven. Tot mails.

Ik heet Shy – Ann Marsan en zit op de Petrus Dondersschool in de zesde klas. Ik ben geboren op 23 juli 1996. Mijn hobby’s zijn zwemmen en fietsen. Ik ben heel blij dat ik mee kan doen aan het Twinningproject. Tot mails.

Ik heet Chayenne Arrias en zit op de Petrus Dondersschool in de zesde klas. Ik ben geboren op 29 december 1996. Ik vind het heel fijn dat ik met jullie kan chatten. Mijn sterrenbeeld is Steenbok. Doei

Hallo, ik ben Renisha Doekhi. Ik ben 12 jaar jong en ben op 24 mei 1995 geboren. Ik vind het leuk om mee te doen aan dit project. Ik zit in de zesde klas van de Petrus Dondersschool. Mijn hobby’s zijn zwemmen, skieleren, skelteren, zwemmen, tennissen, fietsen en wandelen. Doei.

Ik ben Abigail Buitenman. Ik ben 13 jaar jong en zit in de zesde klas van de Petrus Dondersschool. Ik ben geboren op 11 april 1994. Ik vind het interessant om mee te doen aan dit project, omdat ik meer wil weten over Nederland. Mijn hobby’s zijn dansen, slapen, zingen, wandelen, muziek luisteren. Tot mails!!

Ik heet Shayenne Soemar en zit in de zesde klas van de Petrus Dondersschool. Ik ben geboren op 6 augustus 1996. Ik ben nu 11 jaar jong. Ik vind het heel leuk om mee te doen aan dit project. Mijn hobby’s zijn zwemmen, fietsen en leren. Mijn horoscoop is Leeuw. Maar het allerleukste vind ik chatten met Nederlandse kinderen om veel meer te weten over het leven in Nederland. Doei, doei.

Hi, mijn naam is Deanne Moeljontono. Ik ben 12 jaar jong en zit op de Petrus Dondersschool in de zesde klas. Ik ben geboren op 6 augustus 1995. Ik vind het leuk en leerrijk om mee te doen aan dit project, omdat ik dan meer wil weten over jullie levenswijze en dat jullie ook meer weten over hoe wij in Suriname leven. Mijn hobby’s zijn wandelen, zingen, praten en zwemmen.

Hallo allemaal, ik ben Rui Partoredjo. Ik zit in de zesde klas van de Petrus Dondersschool. Ik vind het heel leuk om mee te doen aan het Twinningproject. Tot mails

2 opmerkingen:

Suzy zei

de kinderen van de Petrus Dondersschool zien er enthousiast uit . Ik zie jammer nog geen reactie over hun twinningschool.Hun volgend onderwerp zal over tourisme gaan..... heel interessant mang.

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.